Ready for launch - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Matthijs Erik - WaarBenJij.nu Ready for launch - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Matthijs Erik - WaarBenJij.nu

Ready for launch

Door: Matthijs en Erik

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

19 April 2024 | Duitsland, Frankfurt am Main

De wereld op zijn kop - dat zou het moeten zijn als we landen. We zijn benieuwd.

Vrijwillig hebben we gekozen voor een vertrek van Frankfurt, met de gedachte "wat is 4 uur extra op 24 uur vliegen". We zullen zien hoe we daar over denken na de reis. Erik weet nog niet of hij nog meer Duitsland aan kan. nadat Matthijs recent al voorgesteld had om te emigreren. Aufstöhen und weiter.

We laten hobbies, families, huis en haard achter om eens te gaan kijken in de wondere wereld van Australië. Om te kijken of we bij een Kangaroo in de zak passen, of links rijden nog lukt en of Dubai nog een luchthaven is... of een meer.

Mocht je op de mailinglijst (bij nieuwe verslagen) en de knop niet kunnen vinden, laat dan een berichtje achter via een methode (je mag zelf kiezen... dit wordt een thema deze reis).

• 19 April 2024 - 10:43

Jan:

Je kan proberen het liedje Waltzing Matilda onder de knie te krijgen tijdens die lange reis. Maak je zeker indruk mee daar Down Under.

Goede reis gewenst.[e-1f643]

• 19 April 2024 - 20:01

Mieke:

Wat een genot dat je 24 uur langer mag genieten van de Deutsche Gastfreiheit[e-1f641]. Neem er nog een Bratwurst met Bier op[e-1f60b].

Hopelijk staat er morgen minder water in Dubai en

kunnen we naar jullie zwaaien bij het overvliegen[e-1f44b].

• 02 Mei 2024 - 19:50

Rob: